Vi savner en ny kasserer! Er det noget for dig!

Da vores nuværende kasserer desværre stopper i bestyrelsen til valget i marts måned, vil vi allerede nu søge efter en ny kasserer.
Det er desværre en opgave, som ingen af os der sidder i bestyrelsen kan besætte.

Opgaven går ud på, at man betaler alle regninger og bogføre disse. Det gøres i et program, som man vil blive lært op i. Der laves kvartalsoversigter til nogle af bestyrelsesmøderne.
Endvidere står man for medlemsopdateringerne og kontingentopkrævninger.
Man vil være i tæt dialog med formanden vedr. de forskellige betalinger mm.

Vi afholder ca. 8 bestyrelsesmøder pr. år, og kassereren kan evt. undlade at deltage i alle møderne. 

Vi håber, at der er en af jer, som har lyst til at stille op til denne post, og vil glæde os til at få dig med i bestyrelsesarbejdet.

For mere informationer er I velkomne til at kontakte
Malene (kassere) mobil: 24809817

Jette (Formand) mobil: 61393358

Mange hilsner
bestyrelsen

Brev fra bestyrelsen

Brev fra bestyrelsen

Trænger Allerød håndboldklub til et løft? Ja, det synes vi i bestyrelsen. Vi vil gerne holde flere fælles arrangementer, tage til gode stævner sammen, informere noget mere, bruge mere tid på at udvikle vores gode trænere osv. osv.

Det kommer ikke til at ske uden flere frivillige kræfter – både i bestyrelsen, men også hænder til at føre de mange gode ideer ud i livet.

De aktive forældre, engagerede trænere gør, hvad de kan. Vi i bestyrelsen er lige akkurat nok til at kunne sikre driften af klubben, men heller ikke så meget mere. En håndfuld har meldt sig som frivillige til at løse konkrete opgaver. Det er dejligt, men der er brug for flere kræfter.

Det lyder som en sur pligt? Det er det også, når vi er for få til at løse opgaverne. På den anden side er det meget meningsfuldt at give en hånd med til fællesskabet. Det er også skønt at mærke anerkendelsen fra glade spillere, hvor det fedeste i verden er at overnatte i hallen eller slå katten af tønden til fastelavn.

Den 28. februar er der generalforsamling. Vores formand, Mette Melhaven stopper efter mange år på posten. Siden 2009 har hun gjort et uvurderligt arbejde for klubben og skal have et kæmpe tak for indsatsen! Klubbens kasserer Lisbet Kajus Andersen stopper også. Tak for et rigtig godt stykke arbejde til Lisbet!

Vi er 3 tilbage i bestyrelsen. Vi genopstiller, hvis der kommer 4-5 personer mere ind. Jo flere vi er, jo sjovere er det – og des mere kan vi gøre sammen. Vi har en kandidat i bestyrelsen til formandsposten. Malene Hjort har sagt ja til at stille op som kasserer.

De nye bestyrelsesmedlemmer behøver ikke have erfaring med bestyrelsesarbejde i en håndboldklub. I skal blot have lyst, gåpåmod og handlekraft. Den ideelle bestyrelsesrolle er at være koordinator for nogle opgaveområder som udføres af frivillige. Derudover er der selve driften af klubben som er bestyrelsens ansvar.

Derfor skal vi også have flere frivillige på banen for, at bestyrelsesopgaven ikke bliver for krævende. Vi mangler frivillige bl.a. til følgende vigtige opgaver:

Lotteri: Det er her, hvor klubben tjener en stor indtægt til klubben. Alle spillere sælger lodsedler. Vi har brug for 2-3, som vil gå rundt i butikkerne og spørger om de vil støtte lotteriet med nogle gevinster.

Sponsorudvalg: Vi mangler i den grad frivillige kræfter, som kan være med til at få nye sponsorer ind i klubben. Tidligere tjente vi 70.000 kr. på vores sponsorer. Nu er vi nede på 15.000 kr. Der er brug for 4-5 frivillige, som vil være med til at skaffe flere sponsorer.

Fandag: En søndag i foråret, hvor mange hold spiller hjemme – og bliver i hallen for at heppe på hinanden. Der vil være musik, speaker under kampen, indløb, kåring af kampens spiller og en masse fans. Vi har brug for 2, som gerne vil hjælpe med planlægningen af dette arrangement.

Overnatning i hallen: To gange om året vil vi gerne lave en overnatning for alle vores U10-U18 hold. Det er altid hyggeligt at have disse overnatninger. Der er brug for 2, som kan stå for den overordnede planlægning.

Kom til generalforsamlingen og giv en af os et praj, hvis I overvejer at stille op til bestyrelsen. I er meget velkomne til at ringe til os, hvis I har spørgsmål.

Rigtig god jul til alle!
Mange hilsner

Jette Nord Kruse, næstformand (tlf. 61 39 33 58)
Jimmy Skinbjerg Nielsen, bestyrelsesmedlem (tlf. 21 16 71 00)
Pernille Kreiser, bestyrelsesmedlem (tlf. 27 20 90 59)

Problemer med indmelding

Vi har desværre konstateret at flere har haft problemer med at indtaste fødselsdato ved indmeldelse.
Det er kun set når man bruger Imac  computer.
Vi beklager problemer og afventer en opdatering.
Vi henstiller til at man bruger en PC, iPhone, Android tablet, Android telefon.